Fatmaerdem
Oturup ağlamayın. Bu çocuk aç diyenlere çemkirin. Daha iyi rahatlarsınıx.
Ben gayet sakin bir ses tonu ile evet aç bırakıyorum kendi çocugumu kasıtlı olarak diyordum.bazen de iyi ki söylediniz, doktor ben eşim hiç anlamamıştık. Kızıö bile farkında değildi sakin sakin duruyordu. Hemen doyurayım madem diyordum.
Bir kere kafasına biberon fırlatacaktım bir akrabamın ama.. O hoş olmamıştı. 🙄