Feyza11 gazı olabilir mi acaba.ıhlamur verebilirsin doktor dedi meseka o rahatlatıyor.bizimde asla uyumuyodu sonra klasik süpürge ve pış pış sesi actım yatagına koyuyorum çok aglıyınca alıyorum sakinleşiyor tekrar koyuyorum.biraz zaman alıyo inan düzeliyor.yeme konusunda dişte cıkmaya baslıyor her cocuk farklı tepki veriyo bizimkide 1 aydır meme reddinde.bizimki ek gıdada müzik acıyorum tutuyo agzında oynamaya baslıyorum unutuyo gülüyor agzını acıyor bir sürü oyuncak alıyorum bazen o ilgisini çekiyo.eskiden balkonda yemeye bayılıyordu agacları cok seviyordu.yani geçicek hepsi önemli olan saglıgınız 1 yasına kadar anne sütü zaten agırlıklı şükür o da olmasa napardın miniğin özlüyodur seni annesi öbür yıl durmaz zaten bir yerlerde bugünleri özletiz