Merhabalar anneler. Son günlerde okadae bunaldim ki. Bebeğim hicbirzaman cok uyuyan bir bebek degildi ama 4.aydan beri felaket. Şuan 7bucuk aylık. Akşamlari yatırıyorum yarim saatte bir saatte bir uyaniyor. Surekli onu pışpışlayarak geciriyorum geceyi. Sanki sadece benim bebegim bukadar uyumuyor gibi geliyor.Ve arada bir degil her gece bu şekilde. 2 3 defa Doktora gittim bir sıkıntısı yok dediler, napicagimi şaşırdım. Ek gıdada tam bir fiyasko, birsuru yemek hazirliyorum agzini açmiyor, sadece yogurdu isteyerek yiyor, emmeye aşırı düşkün. Doktor 9.aya kadar sorun olmaz kilosu fln yerinde dedi ama işte anne yüreği 😔