Gizeminannesi_04 A101 de Viking yumuşatıcı var beyaz renkli şişesi üstünde bebek resmî var onu mutlaka dene çamaşırları katlayıp dolaba koyuyorum dolabı açınca mis gibi kokusu geliyor. Annem bile sen ne kullanıyorsun dedi 😊ve kardeşimin eşi de aynı şekilde tüm aile aynı yumuşatıcıya geçtik şiddetle tavsiye ederim 👍