Kızlar normal çamaşırlara yumuşatıcı koyarken nasıl koyuyorsunuz ya ben iki kapak da koysam yumoş kokmuyor? Yanlış mı koyuyorum anlamıyorum nasıl yapmam lazım? Kıyafetlerin buram buram yumoş kokması için? Ve hangi yumuşatıcı kullanıyorsunuz? Ben bimden bulut mavi olanı alıyorum? Bide kaç dakika da yıkıyorsunuz?