Gokturkum25 çok geçmiş olsun,üzüldüm senin adına,keşke hemen ağrı kesici yapsalardı😢
benim sezeryanım ve sonrası çok güzeldi hiç ağrı hissetmedim ama bende eve gelince sağ göğsümün altında kramp yaşadım acillik oldum,15gün ağrı çektim,yani kolay değilmiş sezeryan sonrası🙄
ama bebişlerimiz sağlıklı ya herşeye değer yinede😍🤗