Minty Benimkide 3,5 aylık aynı durum bizde de var biri gelsin ya da biz gidelim basıyo cıglıgı kucagımdan hiç inmek istemiyor yapısık gibi geziyoruz bende cok yoruluyorum haliyle pişman oluyorum biyere gittiğime gideceğime insalah biran evel düzelir bu durum😒😩