Minty canım bizde öyleydik sizin aylarda 5 buçuk aylıkken normale döndü yavrum…ilk oyle yaptiginda ne oldugunu anlamamıştım, arabaya bindigimizde arabayi babasi daha calistirmadan başlıyordu aglamaya ama oyle böyle değil cok kötü ağlıyordu ama zamanla duzeldi.sana onerim şöyle olabilir, bence zorlama o kendini hazır hissettiğinde zaten anlayacak ve artık aglamayacak, sanırım evlerinden baska yerde guvende hissetmiyorlar.sabret ve zamana bırak minnoşunu