hypatia benim oğlum hic öyle dönmedi.tek tarafa dönerdi. Burada okuyordum döne döne gidiyormuş bebeler falan. Ben de doktora sormuştum ,desteksiz oturmasına bakarız demisti. Kilodan dolayı dönmeye bilir. Canı istemiyordur dönmez. 1 yaşina girecek döne döne gittiğini görmedi bu gözler. Simdi yürümeye başladı yaşını karşılıyor çok şükür.