hypatia ben zamanında bi fizyoterapistle görüştüm bana neler söyledi. İşte prematüre bebek neden nöroloji takipli değil neden terapi almıyosunuz bak dönmesi hala yok neler neler söyledi bana. Evet her şeyi geç oldu ama oldu. Ben hep kendimi yiyip bitirmekle uğraştım ve kızımı çok yordum. İşte acemilik, bilememezlik insanı yıpratıyor. Oturabilmesi, dönebilmesi inan ki güzel gelişmeler. Emin ol 1ay sonra inşallah daha da güzel şeyler konuşacağız seninle, inanıyorum 🙏💕