makarnadelisi benim oğlumda kucakta uyuyordu. Oturamazdım 1 saat ayakta durup hem tur atıp hem sallamam lazımdı. Sonra ayağıma koydum. Durmadı tabi ağladıkça kucağıma aldım ayağa kalktım. Sakinleşince tekrar ayağıma aldım. Böyle böyle bir kaç seferde ayağa alıştı. 10 aylıktı o zaman ne bel ne sırt mede psikoloji kalmamıştı dedim bari ayağımda sallayayım en azından otururum. Ama o zaman keşke bu şekilde yanına yatarak alıştırsaydım. Bir süre sonra ayakta sallamakta işkence oluyor. Şimdileri 25 aylık benim ayağımda bebeklikten kalma yanık izi var uf oldu ayağım bak çok acıyor sallayamıycam seni dedim. 1 haftadır falan yanında yatarak uyutuyorum. Biraz ağladı falan ama kesin kararlıydım kararımdan dönmedm. Çünkü dönseydim asla bir daha alıştıramazdım. Sizde dediğim gibi kucağa alıp sakinleşince yatağa yatıp yanında yatarak uyumaya alıştırın bence şimdiden. Küçükken daha kolay ayağa kalkmadığı için. Allah sabır versin bu uykudan ben çok çektim inşallah sizde bir an önce çözüm bulursunuz.