Egelim benim kızımın gece uykuları müthişti çok gzl düzen oluşmuştu. Yalnız kucakta sürekli pış pış şklnde uyuduğu için busefer her beşiğine koymamda kalkar oldu. Özellikle 4. Ayında. Bende yatır kaldır yaparak 3 gün denedim . İlk gün ağlamadı ama taaaa 2 saat uğraştırdı. İkinci gün çok ağladı gündz daha bir felaket ağladı 3. Gün akşamı yatağa koyar koymaz ağlayınca bek heralde beceremedim. Bundan sonrada bütn uykuları alt üst oldu bundan sonra sürekli kalkıyor sürekli ama yani yapmasaydım belkide daha iyi olacaktı çünkü danışmanlık almadan yaptım ya bebeğim kabul etmedi yada ben uyguluyamadım. Bu sefer yapamayıncada eski sistme geri döndüm. Ya hç eğitim vermiycem öyle gidecek yada bilmiyorum ne olcak