Selen_1265 bizde ikk aptamille başladık birkac ay 1 senedir bebelac gold kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık biz keşke deneme boyları olsada o şekilde denesek içmezse bir kutu mama çöp ilk mamaya başladığımızda doktor içine biraz şeker atın o şekilde içer demişti birkac biberon o şekilde vermiştim sonra da alıştı 🤷🏻♀️