Avsininannesi15 merhaba, vasospazmınız olabilir. bebek emdikten sonra,ağızdan çıkarken meme ucunun rengi beyazlamış oluyor mu? bu vasospazmdır. kan gitmiyor bebek sıkıştırıyor,havalarda soğuk. bebeğin ağzı sıcak. sıcak ağızdan cıkan memeye kan birden gitmek ıstıyor. ama bu seferde damarlar soguktan buzusuyor. sonucunda dayanılmaz bir ağrı oluyor. çözümü: bebek emerken kenarda bir mendili hazır bekletin. bir sıcak su torbasının altına ya da peteğin üzerinde ısınsın. ağzından çıkar çıkmaz memenin ucunu komple bu bezle kapatın ısınsın. buna düzenli her emmede devam edin. ++ buna ek olarak bende diğer bir sebep de mantar baslangıcıydı. (anlamak ımkansızdı dısardan) bebek emince önce mendılle ısıtıyodum sonra yine ılık bir su hazırlıyodum karbonatlı. o ılık suyla temızleyıp kurulayıp boolca sıvıyağ sürüp mendılle kapatıyodum. 1haftada en fazla geçti tüm sıkıntılarım. inşallah faydası olur size de