Kızlar bebeğim sürekli meme ucumu isiriyor sonra gülmeye başlıyor o an tepki vermiyorum ama ağrıdan ölüyorum resmen her emzirme işgecne haline geldi. Yüz ustu bile yatamiyorum ağrısından normaldede sızlıyor zaten krem soğan herşey denedim ama geçmiyor. Emzirmeye mecburum çünki bebeğim 9 aylik olduğu halde hiçbi türlü ek gida kabul etmiyor o memeyi emzirmesem 1 memeyle doymuyacak ac kalicak son durum bu resmen yarılmış meme ucu ve ağrısından ölüyorum lütfen işe yarayacak bi öneri sunun bana(