Dilos01 ya kıyamam 😢 peki bunun için bi tedavi önermediler mi? Makat çatlağı olunca bebeklerin canı çok acıdığı için kakayı tutarmış ve daha da kabız olurmuş doktorumuz bize öyle demişti. Makatı böyle hafif açınca zaten yarık gibi oluyor kızarık oluyor tabi doktor daha iyi bakar ama, krem falan vermesi gerekirdi aslında.