Mu-Mi al benden de o kadar ilk samanlar oturup bende ağlardım kızımla kıpkırmızı oluyor cunku 🥺küçükken annem bize de çok kullanmış haliyle ister istemez her bebekte oluyor diyor annem insallah bi an önce su sorun ortadan kalkar da kendi kendine yapar ya ek gıdaya geçince de zorlanırız herhalde o zamanda ek gıda yiyor diye 🥺kabiz falan olur