Nidaoykuu canım bi ara düzenliydi 2 saatte bir emmeye uyanıyordu geceleri uyuyordu şimdi gündüzleri uyuyor geceleri ayakta sanırım geceyi gündüz zannediyor 😀 bir de merak ettim belki fikrin vardır kızım çok kusmaya başladı gazını alınca direk kusuyor neden böyle acaba ?