yusra60 Gazlı bir bebek mi kakasını filan rahat yapıyor mu ? Ben onlardan çok çektim, bide tam 2 aylıkken 1 hafta boyunca hergun akşam 6 gece 11-12 arası full ağladı. Ama aralıksız böyle bir ağlamak yok. 8. Hafta büyüme atağı haftasiymis. Sanırım ondan oldu. Sen de kundak beyaz gurultu falan denesen geceleri? Belli bir rutin oluştuğunda geceleri çok sıkıntı cekmiyolarmis uykuda. Mesela aynı saatte yatirman, yatırinca aynı şarkıyı yada ninni söylüyorsan onu yapman sırasıyla alışınca ona odaklaniyorlar benim kızım süpürge sesine alıştı. Bazen çok ağlıyor ediyor uykusu var uyumuyor unutuyorum ara sıra sesini açmayı. Yatırıyorum süpürge sesini bı açıyorum 10 saniye falan sürüyor uyuması alismis ona 😁 tabi bidaha kapatamiyorum hemen uyaniyo sabaha kadar o sesle kafam agriyo iyi mi oldu kötü mu bilmiyorum 😁😁😁