dilekonler96 ben danismansiz kendim uyku eğitimi verdim öncesinde internetten okuyup araştırarak kendime bir duzen oluşturdum. Kolik, ilk dört ayi gaz sancılarıyla geçen ve surekli kucakta sallanarak rahatlayip uyuyabilen bir oğlum vardı. Ne gece ne gündüz rahat uyuyordu. Özellikle gündüz uykuları 30-45dk ya sürüyordu ya surmuyordu, gecede sık uyaniyor kucakta sallaya sallaya gezdirerek uyutabiliyorduk geri. 4.ay atagindan sonra öncelikle uyku saatlerini düzenlemekle başladım. Uyku rutini olusturdum. 6.ayina kadar üç gündüz uykusu yapti.6.aydan sonra gündüz uykuları ikiye düştü ve gece uykusuna geçişte en geç 20.00 olacak şekilde rutin oluşturdum. Uyku saatlerine alışınca destekleri kesmeye başladım. Şimdi çoğu zaman kendi uyuyor desteksiz.Diş çıkarma yada atak dönemleri verilen uyku eğitimini oluşturulan düzeni etkileyebiliyor. Mesela 9.ay atağında gece uykusuna geçişi 21.30lari bulduğu oldu, gece sabaha karşı uyanıp bir iki saat uyanik kalıp geri uyuduğu bir kaç gün oldu ama yinede eski düzene dönmesi çok uzun sürmüyor. 9.5aylik şuanda 10.00 ve 15.00 civarları gündüz uykusuna yatıyor 1.5 saate yakın akşamda en geç 20.30da uyumuş oluyor. Uyku öncesi tulumunu giydiriyorum, kucağıma alıyorum hemen başını omzuma koyuyor zaten ninni söyleyerek kameranın fişini takıyorum perdeleri çekiyorum ve yatağına koyuyorum 10.dk içinde uyumuş oluyor.