Ayyss ben odadan çıkartmadan kucağıma aldım, oda hafif karanlık zaten sarıldım kucağımda konuştum filan sakinleşti hatta kucağımda mayışma aşamasına geçti tekrar yatağına koydum , yatakta yine bi iki şarkı filan söyledim oyuncak aldım yanıma bi tane (uyku arkadaşı yapılabilecek bi oyuncak bizimki peluş tavşan) onla oynadık eğer yine ağlarsa yine kucağıma aldım, ben ağlatamadım bu şekilde yaptım , ilk üç gün sallayarak oluşturduğum düzen de bozuldu ama sonrasında gerçekten bebek için büyük rahatlık uyumuyo diye habire salladığım bebek meğer salladığım için uyumuyormuş şimdi maşallah çok şükür gayet güzel uyuyo