Selma42 Annesininselini Facebook da emzirme akademisi isimli grup var oraya üye olun yardımcı oluyorlar
Busraakuzey damlahira aynı şekil biz de öyle canım meme +mama olarak gidiyoruzgünde kaç kere mama yiyor bebiş ve kaç cc canım biz 90 genelde çok ama çok nadir 120 ama bitiremiyor bazen bitiriyor
damlahira Busraakuzey ben gündüz sadece meme veriyorum gece mama veriyorum 4 aylık olduk bugün ☺️ 150 cc içiyor gece
Busraakuzey damlahira ay maşallah 😄 biz de iki ayı bitirdik bende öyle yapıyorum canım senin gibi gündüz meme gece mama bazen gündüzde veriyorum birkere
Selma42 damlahira siz daha iyi bilirsiniz ama gece emzirmeleri sütü de artırıyormuş. Naçizane tavsiyem gündüz yetmediği yerde mama verin gece emzirin 😊
damlahira Selma42 bende biliyorum ama kızımın reflüsü olduğu için böyle veriyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle kusmalarımız azaldı şükür
AyseLinam Aşı yerleri ağrı yaptığı İçin emmek istemez benim kızımda ilk iki gün emmek istemedi sonra düzelmişti