Annesininselini Lutfen bnzer seyleri yasayanlar yorum yapsn cok zor durumdayim bebegim 2 aylik asisna kadar herseyi cok guzeldi saatlerce emiyodu uyuyordu ama ne olduysa asidan sonra oldu meme reddi yasamaya basladm ve gaz olmaya basladi su an gazi icin nurse harveys ve zinco kullanyrm doktor meme reddinede hic kusmayan bebegime reflusu war deyip motilium surup werdi onu kullaniyorum bebegim hem araniyo memeyi agzna wernce emmiyo ve ac oldugu icin uyumuyo bir ay da da 300 gram alms ne yapcam lutfen yardm edin ayrica mamada icmiyo aptamil ve bebelac denedim
sanikosan Annesininselini bizim de aynı dönem red başladı. Denk mi geldi bilmem. O zamandan beri geri döndüremedim.
damlahira Annesininselini bebelac gold kullanın o daha iyi normal bebelac kullanmayın biz gold olanı kullanıyoruz kilo alımı gayet iyi
Dzehra Annesininselini huysuzluk yapıyorsa tekrar alışana kadar arada mama verin isterseniz doymazsa çünkü daha fazla huzursuzluk yapıp iyice soğumasın
Busraakuzey damlahira Annesininselini kesinlikle canım bebelac gold serisi kullanıyoruz çok memnunum şükür dene derim
damlahira Busraakuzey aynen kızım severek içiyor meme+mama olarak gidiyoruz biz goldun besin değerleri daha yüksek
Busraakuzey damlahira aynı şekil biz de öyle canım meme +mama olarak gidiyoruzgünde kaç kere mama yiyor bebiş ve kaç cc canım biz 90 genelde çok ama çok nadir 120 ama bitiremiyor bazen bitiriyor
Selma42 Annesininselini Facebook da emzirme akademisi isimli grup var oraya üye olun yardımcı oluyorlar