tardis 05ay05az20e1sra14na9di3r27 kutuda oda sıcaklığında 1 saat yazıyor. Ben de 1 saat bekletiyorum ama genelde o da dökülüyor.
TospikOglusum 05ay05az20e1sra14na9di3r27 en fazla 1 saat dolaba konmaz oda sıcaklığında bekletebilirsiniz.saatini geçtimi dokmenizi tavsiye ederim bakteri üretir 👍
Sema123- 05ay05az20e1sra14na9di3r27 1 saat içinde tüketilmeli yoksa ekşimeye başlıyor zaten mide bulandırıp koku falan oluşuyor bende unuttum kaldı 3 saat kadar baya kötü kokmuştu