CigdeminMevasi Zeynepalya_ve_annesi ama doğru bi örnek değildi bna göre çünkü aşının acısı anlık bir acı hatta kucağınıza aldğınız zamn geçmiş oluyor ama kulak öyle değilki hem o anlık hemde sonrasnda devam eden bir acısı var ve bebekler bunu unutmayacak kadar akıllı 🤗
Zeynepalya_ve_annesi CigdeminMevasi yok öyle bizim hissetiğimiz gibi bi acı hissetmiyorlar kulak delinirken benim kızım 9 aylıktı deldirdim oanlık acıdı sonra elledi oynadı hiç acısı olmadı ertesi günde unuttu 🥰 öyle herşeyi ayyyy diye ertelersek sonrasında daha zor olur
CigdeminMevasi Zeynepalya_ve_annesi herkesin kendi fikri tabi bana doğru gelmiyor deldirmek birde dokump çekenilr yada oyun çağında arkadşları çekebilr onunda korkusu var
Berenmom Hopyane bende cok kararsisizm deldrisem mi diye dedeside hediye kupe almis 🥰 bakalim daha minigiz ileride bakicaz artik
Cnsuduru 6 aylık deldirdim bende iyiki deldirmişim şuan asla hiç bir yerine dokunmama izin vermiyor üstünü bezini bile zar zor değiştiriyorum. O zaman hiç anlamadı kulaklarıyla oynamadı yarasız acısız geldi geçti ☺️