Tugce5540 Hopyane Ben bu konuda çok katıyım 1 yaşında kızım var ve asla kendi isteyene kadar deldirmek istemiyorum
defne_erva Hopyane bir çok anne karşı kulak delmeye ama ben çok heveslendim kızımın kuşağında küpe görmek istedim :)) doktorumuza sordum deldirebilirsin sorun yok dedi hastanede delmediler bende dışarda biryerde deldirdim 4 aylıkken :)
Tanem19 Hopyane ilk kızımın 12 aylıkken deldirdim ikinci kızım 18 aylık oldu hala deldiremedim malum virüsten dolayı delmiyolar
Peryy Ben yurt disinda yasiyorum burda hastanelerde deliyo hemsireler o yuzden icim rahat bi sekilde 9 aylikken deldirdim cokda guzel oldu hemen emzirdim unuttu acisini sonrada duzeli bakimini yaptim iyilesdi
CigdeminMevasi Hopyane ben deldirmeyi düşünmüyorum. Çnkü çocuklarımz bizm kucağımzda kendilerini güvende hissediyorlar ve birden kulaklarında bir acı hissediyolar dha o geçmeden diğeri aynı şeklde acıyor ve çovuğun biZe olan güveni sarsılıyor. Aklı erdiğinde 4-5 yaşına geldiğinde bende görüp bende istiyorum derse ozamn deldiririm kendisine bıraktm yani
Zeynepalya_ve_annesi CigdeminMevasi bu düşünceye şöyle söylim o zaman tercih sizin ama aşıyıda bizim kucağımızda bize güvenirken oluyorlar sağ koldan oldu bitti derken sol koldanda oluyor o zaman 3-5 ayda bir aşıda yaptırmayalım güvensizlik oluşuyor ister istemez 🤔😏
EgeveAlyaninannesi Ayy bende cok istiyorum kizimin 2 tane altin kupesi var okadar sevimliler ki ama canini acitmak istemiyorum 16 aylik kizimda
ZeynepEceninAnnesii Hopyane valla 17 aylık kızım var cesaret edip de deldiremedim kulaklarını. Şimdi de büyüdü acısını anlar diye hiç deldiremiyorum artık büyüyüp kendi isterse deldirir 🤷🏻♀️
Hibou 7 ay 2o günlük kızım oldu bitti kulaklarıyla çok oynuyor korkuyorum alır çeker diye, aslında ne zaman “Anniii tüpeee takalım” derse o zaman deldirmek istiyorum 🤩
Gunes55 Hopyane kendi istedigi zaman. Anneme hala soyleniyorum ben. Kulaklarimi deldirirken bana sordun mu diye. Sevemedik kupe takmayi. Deliklerle ugrasmasi da cabasi🤣
Zeynepalya_ve_annesi CigdeminMevasi ben sağlık veya başka bişey demedim sizin verdiğiniz örneğe nazaran konuştum mantık olarak sizin dediğiniz şeye göre aşıyada gitmeyin dedim
Woody Hopyane benimkileri 40ım çıkınca deldirmişler. Keşke 3 5 tane deldirselermiş o zaman. Aylarca küpe takmasammkapanmıyor. Sonradan deldirsem kesin kapanırdı Ben pandemi nedeniyle deldiremedim
CigdeminMevasi Zeynepalya_ve_annesi ama doğru bi örnek değildi bna göre çünkü aşının acısı anlık bir acı hatta kucağınıza aldğınız zamn geçmiş oluyor ama kulak öyle değilki hem o anlık hemde sonrasnda devam eden bir acısı var ve bebekler bunu unutmayacak kadar akıllı 🤗