Tugba10-5 VolkanEmrem emin değilim ama sürülebilir herhalde :) ağrı dayanılmazsa herşey mübah geliyor insana sonuçta bizimki de can sıcak duş alsanız belinize en güzel tedavi uyumak :)))
VolkanEmrem Tugba10-5 sagol cnm Allah razi olsun 💐patik giyip belimi salla sardim insallah gecr bundan sonra daha dikkatli olcam
Deletedmom5284 VolkanEmrem ilk kez duydum hiç olmadı bana ama ben genel anestezi oldum genel de spinalde oluyormuş böyle ağrılar
VolkanEmrem Deletedmom5284 bende genel anestezi ile oldum cnm ilk baslarda bise anlamadimama simdi kıvrandıriyo😞
Bebegimm42 VolkanEmrem çok mu yoruyordun kendini 1 seneye kadar agriyo sonra geçiyor bel ağrısı çok yüklenme kendine beline
VolkanEmrem Bebegimm42 yok cnm oyle rutin isler le ugrasiyom yeri geliyo hic yapmiyorum dinlenmek icin ilk defa boyle oldu
Deletedmom5284 VolkanEmrem Canım sen üşütmüşte olabilirsin ayağını hep sıcak tut birde belini hamilelikten sonra bel kemikleri hassaslaşıyor
VolkanEmrem Deletedmom5284 suan patik giydim ayagima belimede sal sardim biraz hafifledi gibi dedigin gibi muhtemel usuttum
Deletedmom5284 VolkanEmrem bende de kasık ağrısı oluyor üşütünce şuan öyleyim sanki adet olucak gibiyim, artık dikkat etmemiz lazım kendimize doğumdan sonra ağrılar iki katı olmuş sanki belim ağrısa kat kat fazla hissediyorum acısını eskiye göre
VolkanEmrem Bebegimm42 tk cnm gece sicaga verdim biraz dindi sanki simdide şal hala belimde petegin yanindayim anladim en iyi çözum sıcak