kartalice38 Myworldgirl aynı şeyleri bizde iki gün öncesine kadar yaşadık canım 4 ay 10 günlük kızım dişini çıkardı atak haftasıyla karışınca benimde hiç diş olacağı aklıma gelmemişti seninkide çok yakındır yani 😀
papatyakz Myworldgirl canım benim kızımda 4 aylıkken aynı şeyleri yaşadık düzenli uyurdu ve çok usluydu maşallah ama 4. Ayda bambaşka bi bebek oldu atak haftasına denk geldi sanırım sen internetten bak öyle olabilir 4. Ay atağı ne fena bişey 🙄
Myworldgirl Merve2756 amiinn ya evet görülsün diye de biraz böyle yazdım çünkü dikkat çeken bişey olmazsa başlık, kimse Girip yazmaz bizzat yaşadım .mesela bi kaynana görümce postu değilse kimse bakmaz 😂
Myworldgirl Resulasafannesi şişlik kızarıklık yoktu daha sabah baktım ama beyaz noktada vardı🤭 atak o zaman atak haftasına girmişiz ben hâlâ yatmıyom ne cesartese bendeki😂
Resulasafannesi Myworldgirl eğer geçmezse gene doktora götürün benim oğlumda boyle guysuzdu durduk hep aman atak aman dış dediler çocuğu bı kontrole götürdüm kulakları dişten dolayı enfeksiyon olmuş erken fark edemedim için ilaç kullandık 3 ay zor geçti bazende kontrol edilmesi iyi oluyor
Myworldgirl Güzel anneler herkese teşekkür edip hepinize uzaklardan sarılıyorum her biriniz çok değerlisiniz sizlere çiçekler yolluyorumm🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Haydi tatlı geceler hepimizee ❤️❤️❤️❤️