Merhaba anneler kızım 4 ay 7 günlük. Bugün öğleden beri üstünde bi huysuzluk var. Ağlıyıp duruyo emziremiyırum beyaz gürültü ile anca emiyo eli ağzında sürekli salya akıyo omzumu emip duruyo yatırıyorum uyuyo uyanınca biraz durup yine başlıyor ağlamalar. Bugün ilk defa zor yatırdık eşimle normalde 9 da yatırırdık sabah 5 e kadar uyurdu ama 11 de anca yatttı uyanıp ağladı salladık yattı neden olabilir acaba hastamı oldu?