Emekc Benim oğlum da 9 ay 8 günlük emeklemiyor.. Yani 1-2 haftadır geri geri kaydiriyor kendini , dönerek ulaşıyor genelde her yere . Emekleme pozisyonuna geçiyor ama öyle çok durmuyo ayni sekilde . Bir yere tutunup kendi kalkamiyor. Hala bende arkasina destek yastik koyarim otururken cunku bazen kendini ativeriyor arkaya. Ama bikac gündür kendini geri atsa bile cabalayarak kalkmaya calisip 1-2 sefer kalktığını gördüm . alkış yapıyor sadece by by falan yok . Yatağında ayaklarını vurur uyandığında ayni sekilde . Yurutec de asla yürümezdi nefret ederdi saticaktim hatta ama 1 haftadir yürümeye başladı pesimde dolanıyor artik evde . Zamanla oluyor hepsi çok sukur sagliklilar ya her çocuğun gelişimi farkli işte bizimkiler tembel 😊