Emekc Panık yapmam gerekmı bılemiyorum cok post gezdım yazdım ama tatmınde olamıyorum emeklemıyor hala gerı gerı gıdıyor emekleme pozsyonu alıp yaylanıyo bır iki kere öne attı kendını okadar yoksa hep gerı yurutecde bile geri oturabılıyo sıkılırsa kendını arkaya atıyo hala etrafına deymıycek sekılde yastk koymak zorunda klıyorum atıyo kendını arkaya aama geri bidaha oturamıyo tutup kalkamıyor tek yaptıgı sey surunmek gerı gerı gitmek yuvarlanmak yana yana done done emekler hadi diyorum atıyo kendını yana donuyo ☹️ Byby alkıs da yapmıyo elımı avuc ıcımı gösterıp çak yapmayı ogrendı koltugun ucunda tutup hadi atla diyince kendini one atiyo kucagima dogru besiginde uyandgnda genelde yatarak bekler aglar bazen ayaklarini vuruyo tak tak 2 gundur donup emekleme pozisyony alip yaylandigini gordum sirt ustu yatarken kalkmaj istiyo ama yapamiyo cok az basini kaldiriyo beraberinde ayaginida ama acisi az yasayan varmi kutfen yazin
Lavin25 Emekc her bebeğin gelişimi farklıdır. Lütfen üzmeyin kendinizi, illa huzursuzsanız doktorunuza danışın bence en iyi cevabı o verecektir. Bazı bebekler 6 ayda bazı bebekler 1 yaşında emekliyor ki bazıları bir yaşında yürüyor. Her bebek sağlıkla büyüsün 🙏ama en iyi cevabı doktorunuz verecektir
Araseymen Emekc öncelikle alkış by by bunlar zamanlada olur kafaniza takmayın şuan olması gereken bisey değil emeklemeye gelince 10.ayda emeklemeyi öğrenen bebekte var ki emeklemedeb yürümesi daha iyi emekleyen bebekte yürüme geç oluyor heryere nasılsa gidebiliyor die emeklemek işine geliyor.12 ay 18 günlük oğlum var henüz yürümüyor emekledigi için gerek duymuyor oturmasına gelince bebeğiniz desteksiz oturamadigi icinmi yastık koyuyorsunuz yoksa kendini geriye attığı içinmi?
tugba_toprak_gocmen Emekc hiç merak etme bunu kendine dertde yapma.Benim oğlum geri geri emeklerdi yürütece koyardım kendini atardı.Koltuk kenarında durmaya bile üşenirdi.Bianda pat pat yürümeye basladı.her bebek farklıdır bunu utma.Saglıklı günler🌹
Gossipgirl14 Emekc 10 aylık oglum sadece emeklıyor. Bay bay dır alkıstır hicbiri yok. Her bebegın gelısımı farklı. Mesela bazı bebekler pütürlü yiyiyor benım oglum yemiyor halen blender kullanıyorum bazı yemeklerinde. Yenı yenı gecmeye calısıyoruz. Dedıgım gıbı her bebek farklı kafanıza takmayın. Zamanı geldıgınde kendını hazır hissettigınde yapacaktır o 🙋🏻♀️
Piraye123 14 aylık oğlum 11 ayına kadar surunmuyordu bile. 10 11 arası kalkıp oturmaya başladı sanırım. Net hatırlamıyorum. Cabaliyorsa yakın zamanda yapacaktır. Her bebeğin gelişimi farklıdır
Emekc tugba_toprak_gocmen koltuk kenarinda ayagi kaymiycak bi zeninse bikac saniye duruyo arkadan tutyorm gibi azcik birakiyorim snra dusuyo kendi geri kalkmiyo
Nrnfth Emekc Benim kizim 10 aylik emekledi hareketli bi bebek degildi ama 8.ayda b12 eksikligi oldugunu ögrendik iğneyle tedavi oldu simdi 14 aylik olacak yürume arkadasiyka yürüyo tek elinden tutunca yurüyo ama kendi adim atmiyo b12 etkiliyo diye biliyorum baktirabilirsiniz
Marjinal_Anne2 Nrnfth merhabalar bugün bende kızımda b12 eksiklik ögrendim bize dodex verdiler Aöa doktor ağızdan içsin yarısını , yarışımı da sen iç dedi emziriyprım diye,, acaba vurulması mı gerekiyordu ya
5253 Emekc canım yaylanıyorsa dizlerinin üstünde yakındır emeklemesi bir hafta içinde emekler bence 😊
Defneninannesie Emekc 9 ay 11 günlük 9.aya kadar dönme bile yoktu.bu saydıklarımız 9.ayda yapmaya başladı com takıyordum ama artık saldım kendi haline doktor bir sikinti yerde çok vakit geçirmesi lazım dedi.
Marjinal_Anne2 Defneninannesie bizimki de aynı 8ay 27 günlüktü anca dönmeye başladı halen aktif dönmez yere koyuyorum kalkmak istiyor ben de saldım valla
laktas Emekc bizimki de 9 aylık olmak üzere. Geri geri sürünüyor. Yattıgı yerden kalkamıyor. tontiklikten kaynaklanıyor bence. Bir de yerde çok vakit geçirmediğinden. Hep kucakta.. Ayaklarının üzerine basıyor ama. Belki emeklemeden yürür.
mirayilknurtolga Emekc şu an yaptıklarına göre konuşayım 2 hafta sonra emekler. Kızım 7aylık değildi desteksiz çok rahat oturuyordu ama ne ilerleme ne sürünme ne kalkma vardı. Kalkardı popoyu sallar emekleme pozisyonu alır sonra ya geri geri giderdi ya da devrilirdi. Dedim emeklemeyecek sonra emekledi şimdi fıldır fıldır ve tutunup kalkmaya da başladı. Yani sizin dediklerinize göre en fazla 2 haftası var emeklemesine bizimde öyle oldu 👍 bir de her bebek emeklemezmiş. Ve gelişim aşamasında emekleme yokmuş. Bilginiz olsun. Canınızı sıkmayın.
K1996 Emekc her bebeğin gelişimi farklidır lütfen üzülmeyin benim bebeğimde 9 aylıkken hala sürünüyordu 11 ayına yakın dizleri üstünde gitmeye bsladı suan 1 yasına girdi burda gecen okudum 1 yasında hep yürüyolarmıs benimki ayakta bile duramıyor gecen burda okuyunca bende cok üzüldüm niye benim oğlum geride kaldı hep diye ama her bebeğin gelişimi farkli en kısa zamanda senin bebeğinde yürücek emeklicek inşallah