Meyram__ bizde öyleydik eşim hatta sabahları işe giderken hep o halimizi fotoğraf çekerdi koltukta oturur vaziyette uzanırdım bi kolumu koltuğa destekler diğer kolumun oralara yastıklar koyardım bebeğimide koltuğa dayalı hareket etme ihtimali az olan tarafıma yatırırdım. Çok diken üstünde olsada inan yeterki uyusun diyip saat başı alarm kurarak uyuyordum. Yapacak bişey yok kokuna doyana kadar idare ediceksin 🥰 inan şimdi ogünleri özlüyorum o zamanlar hiç aklıma gelmezdi ama şimdi keşke biraz daha uzun sürseydi minicik bedeniyle orada uyuduğu günler diyorum şuan keyifini sürmeye bak gerçekten 😊