Meyram__ ah ah aynı bende böyleydim ve çevremdekiler önce 40 ı çıksın uykusu terse döner demek ki uykuyu sevecek dediler 40 ı çıktı daha beter oldu derken nolduysa herşey kendiliğinden düzeldi. Önce bebeğe alışana kadar annemlerde kaldık biraz kalabalık bir evdi sonra evimize geldik 2 aya yakınken daha sakin bir evde diye mi oldu bilmiyorum. Birde baya gazlı karın ağrılı bir bebekti belkide ondan uyuyamıyordu diyorum o azaldı 2 ayından sonra. Yani bu iki sebepten biri yüzünden sonradan düzene girdi sallamadan uyuyamayan bir bebekten şimdi 3 buçuk aylık yaklaşık 3 haftadır kendi odasında akşam 11 dedi mi koyuyorum 10 dakkaya sızıyor gün içinde de evin en karanlık olan odasına bir kaç kez bırakıyorum uyuyor. Yani korkma hiç çevrendekilerde gözünü korkutabilir benim öyle oldu çok karamsardım büyüyene kadar böyle gidicek heralde dedim ama düzeldi. Bu süreçte ben az da olsa sadece ve sadece rezene den faydalandım arada anason falan sakın kullanma ama rezeneyi çok azda olsa kullanabilirsin yada emziriyorsan sudan bile çok onu tüket inan çok faydası olur.