Didem1234 benim oğlumda da var. Çocuk cerrahisine de gittik geçecek diyolar. Geçen gün bezini değiştirirken baya inmiş olduğunu gördüm ondan sonra ikna oldum geçeceğine 😅 Tabi gaz ağlama falan geri şişirdi. Para sarma ya da kemer asla bunlara yönelme dedi doktorumuz. Her doktor farklı bi öneride bulunuyo