mamAras yok yok ben de korktum hatta altı ay olmadan Bi gün önce çağırdı hemşiremiz atak ya da aşı sıkıntı olur mu diye çok araştırdım ama bu ay daha nadir ateş durumu olabiliyormuş huysuzluk belki bebeğe göre değişir ama inşallah siz de ateşsiz rahat geçirirsiniz