Ruzgarcan Bana da yardımcı olurmusunuz bebeğim 5 bucuk aylık ilk kaşık maması verdim sonra biraz yogurt verdim şimdi yemiyor püre veriyorum diliyle itiyor bebeğim sadece iki ay anne sütü aldı anne sütünüde red etti ne yapmam gerek acaba ?
Blge28 Ruzgarcan her gün deneyin. Ama zorlamayın. Mutlaka sofrada siz yemek yerken mama sandalyesine oturtun. Yani sizin yediğinizi görsün. Siz yerken ona da teklif edin. İstemezse bırakın. Ama her gün deneyin göreceksiniz yiyecek. Sebzeden başlayın çok az miktarla mesela ilk gün bir tatlı kaşığı yese bile yeter.
tugcezafer Ruzgarcan canım YouTube de Osman gönülal diye bir doktor var çok güzel bir doktor ek gıdaya geçiş videosunu izlemeni tavsiye ederim bebek neden yemez cevabını çok güzel bir şekilde vermiş biz anneler yüzünden yemiyorlarmış taktikler falan vermiş ne yapmamız gerektiğini söylemiş izlemenizi tavsiye ederim 🌹
sinemin Mom076 ya nasıl bi ülkede yaşıyoruz anlamıyorum bi doktorun dediği öbürüyle uymuyor neye göre hareket etcez artık şaşırdık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mom076 gullokumum bızım burda 4 bucuk ayda baslamamızı söylüyorlar yoğurt püre meyve puresı gıbı şeyler
Ogretmennannee1 Mom076 oğlum 6 ay 2 günlük ve 2 gün oldu başlayalı ve tadimla başladım alerjisi var mı diye yavaş yavaş başladım . Erken ve hızlı baslamışsiniz
karabocuk Mom076 anne emziriyorsa emzirmeli emzirmiyorsa mama vermeli. 6. ayda da tam doldurdugunda tadım seklinde başlanmalı. bende ek gıda ile ilgili kitaplar var mesela 8. aydan sonra et veriliyor yazıyor. bana kalırsa erken baslamıssınız ama belki doktorunuz gözetimindedir bilemiyorum
aysenur_58 AntikSokrates 3 yada 4 gün bana gerekli değil dedi kilosu önde gidiyor dedi ama ben yinede verdim arada veriyorum