Burcuuuuuy benimde süt yetersizliğim var bende ki gelen sütle çocuğum doymuyor ki bide obur az ☺️ Mama içip karnı doyunca sakinleşiyor etrafını izliyor ama karnı aç olsa resmen evi yıkıyor ağlayacam diye zaten o sırada meme vermek imkansız sakinleştirip hemen veriyorum ama o sütte gelene kadar dayanamayıp bi daha ağlıyor