Burcuuuuuy 2.5 aylıgız mama meme gıdıyoruz biberon kullanıyoruz sutum cok az suan arttırmak ocın cabalıyorum sagıyorum beslnme vs dkkat ederek bugun bıberonu bıraktırmak ıcın basladım cunku meme emmıyor ıkı gundur kasık bıberonla verdm kıyamet koptu neyse dedm smdı gene verdm vee aglamaktan katıldı artk sesı kesıldı ne oldugfunu anlamadm o kadar üzgünümki bende cok agladım suan yanımda yatıyo hala ıc cekıyo uykusunda🥺
Atamom16 Burcuuuuuy bizde de aynı sorun var eds yöntemine başlamayı düşünüyorum sütüm oldukça azaldı biberonda akış hızlı olduğu için memede süt bitince basıyo çığlığı
Cheerfulmom Burcuuuuuy sizinle aynı sorunu yaşıyorum bebeğim 2 aylık ne yaptıysam olmadı memeye alıştırmaya çalıştığım günler hep ağladı hiç uyumadı çok kötü kabus gibiydi ama olmadı gene emmedi. Sağıp veriyorum artık okadar sakin ki içip uyuyor. Valla bu eziyeti yapmıycam bebegime sagıp vericem napıyım o huzurlu olsun da 🤦🏼♀️
Tugbakivanc Burcuuuuuy medikalden sonda alın meme emiyorsa memenize bantlayin eğer emmezsd serçe parmağınıza bantlayin öyle verin yavaş yavaş meme emmeye başlayacaktır.
Atamom16 Burcuuuuuy biberon daha kolayına geliyor çünkü çekiş gücü açısından bir arkadaşım silikon uç denemişti bir süre sonra yavaş yavaş bıraktırdı sizde bir deneyin isterseniz memeyi alır belki yavaş yavaş çünkü emmedikleri için sütte kesiliyor
Burcuuuuuy Tugbakivanc eds sıstemının tum malzemeleri var memede denedım olmadı bılmıyorum cok üzülüyorum
Atamom16 Burcuuuuuy ben bir kaç kez denedim silikon uçta daha vakumlu çekiyor biberon ucu gibi olduğu için
Nehir2020 Burcuuuuuy biberondan hemen geliyor emerken de öyle olsun istiyor bu sefer gelmeyince sinirlenip memeyi bırakıyor bebeğim emmedikce süt gelmiyor
SertapHilal Burcuuuuuy Sık emzir, emzirdikçe artar. Dereotu, kayısı hoşafı, bulgur soğan vs güzel süt yapıyor. Mamayı verirken kaşık biberonla yada şırıngayla ver, eds yöntemi de olur hangisini isterse artık bebeğin. Emmeye zorlama sakinken dene hep
Burcuuuuuy SertapHilal kasık bıberonla kıyamet kpuyor eds emmedıgı ocın olmuyor böyle bir cıkmazdsym emmediği için sagıyorum surkli
Lacivert21 Burcuuuuuy emmediği için sütünüz azdır .Su ve süt için.ayakta emzirmeyi deneyin gezerek zıplatarak hafifçe.ben ilk 6 ay çektim evde emmesi için gerekli her türlü aleti aldık internetten eczaneden her şeyi aldık.en son ayakta hafif zıplatarak ve mücadele ederek maalesef ki biraz başını zorlayarak başladım.memeyi emmeye başladı ilk başka silikon uca çok karşı çıkmama rağmen annem dili değsin diye reçel sürdü çok çık az dili değdi .bunu ayakta hafif zorlayarak ve zıplayarak gezerek dene.o emdikçe sütün gelecektir.bem o kadar çektim ki ne kadar ayakta alıştı ve şu an dizlerimde sorun var menisküs yırtığı zorlanma vs.sen öyle başla sonra asla ayakta devam etme nerdeyse ameliyat olacaktım da tedaviyle geçti.ALLAH yardımcınız olsun çok zor ama bunları deneyin bence 👍🏻
SertapHilal Burcuuuuuy. Ücretsiz danışmanlık veriyor bi bak istersen https://instagram.com/emzirme.danismfanligi?igshid=jgx4o480q94x