Metehanin_Annesi
Metehanin_Annesi
Rica ederim yardımcı olmaya çalışıyorum kendimce.. 🍀
Şöyle ki bizim doktor hiç takip bile etmedi bende bişey demedim. Hani başlamadın mı ek gıdaya falan hiç konu olmadı yanii 😅 ben ek gıdaya geçersem çocuğum beni emmeyi bırakır sütüm kesilir diye öteledim. Ama öyle bişey olmadı tabi daha çok memeye düştü benim ki 😅
Ama 5.ayda tadım 6.ayda doyum yaptırmak bana biraz saçma geldi 🤔 çünkü heryerde 6-9 aylar doyurmak gibi bi derdiniz olmasın derler.. 9aydan sonra doyurup kalori aldırmaya çalışılır. Çünkü hala 1 yaşına kadar öncelik anne sütü ya da formül mama 🤷🏻♀️
Ki zaten 1 ayda bütün tadımlar bitmez ki 3 gün 3 gün ilerlersekk 🤔
Şimdilik siz zaten kaşığın ucuyla tadım yaptırcaksınız korkmayın(tabi ki eşinizi beklemek istiyosanız bekleyin, ben de ilk tadımı birlikte yapmak istemiştim 🤭) telaş yapmayın bebeklerin öğürme noktaları dilin önünde olur daha boğazına gitmeden öksürürp atarlar o maddeyi siz telaş yaptıkça bebek de korkar 🙏🏼
Kilosu da hemen hemen bizimle yakınmış.. Çok da zayıf değil🍀