Metehanin_Annesi
curly_mom
enginar bezelye falan için erken biraz sindirimine uygun olmaması durumu var alerji ouşabilir🙄 İnternetten bakıyorum ben ayına göre ne verilebiliyosa öyle ilerliyorum. Oğlum 9 aylık bu arada.
Bizim kilomuz biraz düşüktü 4.5 ayda başlıyalım dedi dpktor ben başlamadım 5.5 - 6aylık oldu öyle başladık.
Ben de ilk yoğurtla başladım.
Sonra patates havuç kabak, bal kabağı şeklinde gittik. Baktım bi sorun olmadı havuçla kabakla falan çorba yaptım zeytin yağı kullandım sadece tuzsuz baharatsız.. Ama öyle çok sulu yapmadım püre gibioldu. Daha sonra meyvelere geçtik. Elma, armut, şeftali, muz gibi..
Tabi meyveyi daha çok seviyo bebekler o yüzden sebzeyle başlatmak daha doğru 😅
İlkten kabul etmiyor bebekler malesef. Dilleriyle itme haraketi yapıyolar emmeden gelen bi refleks 🤷🏻♀️ bi de pütürlü bişeyler gelince öğürüyolar kormayın 🙄 O yüzden zor oluyo kaşıkla beslemek.. ben korkmuştum yemiycek bu çocuk hiç bişey diye.ama zamanla oluyo bişeyler.. 🍀