theAna Merhabalar iki aylık oğlum var, bir kaç gündür çok ağlıyor gündüz uykuları kesik kesik. Sütümün azaldığını düşünüyorum, artması için neler yapabilirim? Tecrübesi, bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. 🙏🏻
VolkanEmrem theAna meraba cnm bnde balkabagi yaramisti tatlisini yapip yiyodum ve bol bol su üstte kalsın ayni dertten muzdaribim bnde buarada incir tahin h.bulgur pilavi bol bol yesillik (dereotu.marul vb.) Ve bestlak damlayi cok duydum onu denemedim henuz
VolkanEmrem theAna Anladm cnm bende suan bu durumdayim ama son bikacgundur bebegim uyudukca bende uyuyorum gece ozellikle ve sutumun arttigini hissediyorum sanada tavsiyem bebegin uyudkca sende uyu bol bol dinlen bol sutlu gunler insallah😌🙋♀️
theAna VolkanEmrem gece uykusu iyi çok şükür. Teşekkür ederim sizin de bir an önce artar inşallah 🙏🏻🙏🏻