Nidaabaserr Zehrabaysan bu acele niye ya ? Bırakın 6 ay anne sütünü alsın . El kadar bebeğe yazık değil mi ? Sindirimini yapabilecek mi bakalım? Doktorunuz başlayın demeden başlamayın bence daha çok erken