Mu-Mi aynı şey bizim başımiza geldi öncelikle idrar tahlili ve kültürü yapıldı. Ekfeksiyon olup olmamasına göre tedavi başlanıyor çünkü . Bu arada bol sıvı takviyesi yeterli gelmiyorsa bu dönem için mama başlattılar bize 15 gün kullanmıştık. Sıvı kaybi ve yetersiz beslenme demişlerdi. Geçmiş olsun 🌺