Merhaba bebeğim 2 buçuk aylik bezini az evvet açtığımda idrar yaptığı yerde turuncu leke vardı ve idrarda çok az yapmıştı sabah bağlamıştım bezini doldurmamış bile sizce nedir başına gelen varmi eğer devam ederse doktora gidicez bu arada idrarı hafif koyu ve mesela yatmadan bezini bağlıyorum sabah açıyorum 2 defa anca yapmıştır yanı