Bence baslayabilirsin canim benim kizimda 4 ay 21 gunluk 2 gun once bi cay kasigi yogurt verdim cok sevdi diger gun bir tatli kasigi verdim bugunde 2 tatli kasigi yogurt verdim boyle tattirip cogaltcam simdiden alismasini istiyorum bikac gun sonra elma puresiylw yogurdu kariatircam yada azcik pekmezle karistircam, doktorumuza sormadim ben kendim basladim azcik veriyorum zaten, sende baslayabilirsin bence ayrica bende sadece anne sutu veriyorum kilo alimida normal kendi kendime basladim sindirimdede suanlik bi sikinti yok insalllah olmaz boyle devam ederim