limonlukarpuzzz Endoplazmikbirkulum hazir yogurtlada mayaladim ayni ev yogurduylada mayaladim ayni degisen olmadi
Endoplazmikbirkulum Tubis sütün belli bi kaynama derecesi varmış ona evde ulaşamazmışız. Bakteriler ölsün diye çok kaynatmak gerekiyor bu sefer yararlılarda ölüyormuş.
3children1mom Endoplazmikbirkulum Bende açık sütü güvendik yerden alıyorum bazen pastörize alıyorum 🤷🏻♀️
Endoplazmikbirkulum TurkerNoyan aslında açık süt alıp kaynatıp mayaladığımda da bir iki defa sıcaklık ayarını kaçırıp sıcak mayalamıştım. Hiç sünmemişti.😏
Nrnfth Endoplazmikbirkulum Hazir yogurtla mayalarsaniz oluyo yogurt mayasi kullanin büyüyo aliyorum gunlük sütü mayaliyorum gayet güzel oluyo
Pelo16 Endoplazmikbirkulum hazır yoğurtla mayaladınız değil mi? 😁 ben de bir kere yapmıştım o hatayı. Onlarda probiyotik yok ki taş gibi tutsun. Sıcak yaparsanız aksine peynirleşme olur katılaşma yani.
Endoplazmikbirkulum Pelo16 evet hazır yoğurtla mayaladım ama daha önce açık süt alıp hazır yoğurtla mayaladığım da oldu yinede güzel tutmuştu sünmüyordu anlamadım ben bu işi🤦🏻♀️😂😂😂