Efekan-22 Nida1404 aynen durumlar böyle bizde de hayırlısı ile sağlıkla büyüsünler de bu ataklar da hemen geçse 🌸🙋🏼♀️
Nidaabaserr Nida1404 3 ay 25 günlükkken başladı şu an 4 ay 7 günlük saat başı uyanıyor ve durmadan aglıyor uykusu olmasına rağmen
Ayseksii Nida1404 4 ayınaı bastığı günden beri huysuz geceleri ağlayarak uyanıyor her gece ayakta sallayarak uyutuyorum mahvoldum.. Atak olayına inanmazdım çok fakat galiba yaşıyorum bende İnşallah geçer
Mom064 Nida1404 gazı başlamısta olabilir ben atak atak dedim doktora gittim gazıda varmıs gece aglamaları kesildi metsil kullandık
Yenianne0606 Mircet bu yorumunuzu ağlayarak okudum allahım inşallah böyle olur. Artık dayanamıyorum on gün on yıl gibi geldi
Yenianne0606 Mircet gündüz uykularından vazgeçtim bile 😄 yeter ki gece uyusun. Kendimi geçtim kızım perişan oluyo 🥺 ama bu 4. Ay uyku gerilemesi kalır diyolar
Mircet Yenianne0606 iki haftadır şükür diyorum 9 en geç 10 da gece uykusuna yatmış oluyor valla 2 leri 3 leri göründe 10 nimet gibi geliyor
Mircet Yenianne0606 valla canım cidden atak bitince rahatladı çocuk uykusu emmesi inşallah bi an önce atlatırsınız
Yenianne0606 Mircet ahh inşallah ya❤️ Bekliyorum bakalım gece uykumuz çok iyiydi 4. Ayda değişir dediler değişmez demiştim ama 😄 bakalım bu gece napıcaz
Minik_SerCem Nida1404 iki hafta kadar meme reddi yaşadık ayakta gezerek emdirdim sakinleşince oturdum uykusu olduğu halde uyumak istememesi kısa uykular uykusunu alamadığı için sürekli ağlamalar😓😓en azından şimdi memeye geldiğinde ağlamıyor