Nida1404 bizim 4.ay hiç zor geçmemişti. Kendinizi şartlandırmayın illa her bebek geçirmiyor.uyku zorluğu olabilir, sık uyanabilir, uyumak istemez,meme mama reddi olabilir. Biz sadece 1hafta iki hafta meme reddi yaşamıştık. Onuda farklı emzirme pozisyonlarıyla atlattık