Burcinn3 Sungurhan 2 hafta takmıştım sonra çıkarttım Temmuz ayında doğdu çünkü elleri gelişsin azıcık diye güneşe bile tuttum 😍
Medusafer Sungurhan ilk bir iki gün dışında hic eldiven kullanmadım yüzünü ciziyordu ama ertesi güne geçiyordu
MasalsMommy Sungurhan Hiç takmadım🤷🏼♀️ Annemler bir iki takmaya çalıştılar, kızım da istemedi allahtan, takmadım o yüzden. Onlar taktıkça ben çıkarıyodum😂😂😂
MasalsMommy Arifcan 2. Ayında elleriyle oynamaya başlayıp keşfetmeye başlıyorlar kuzum yavaştan, çıkart bence artık
Arifcan MasalsMommy gözüne sokuyo parmaganı bende istiyorum cıkartmayı ama korkuyorum aonra canını acıtıyo aglıyo 🙁🤦🏻♀️
MasalsMommy Arifcan Alışkın olmadığı için yapıyor onu, sen ona biraz müsade et, 2 gün takma eldiveni alışacaktır. Sen henüz ellerine alışmasına müsaade etmemişsin ki bebeğim
DeletedMom2893 Arifcan Haklısınız benim ki gözüne sokuyordu yüzünü çiziyordu sonra eline tutabileceği oyuncaklar verdim öylelikle ellerini yüzünden çekti şuan ellemiyor yüzünü sadece parmaklarını ağzına sokuyor emiyor o kadar.
Vanilya Sungurhan Hiç takmamak en sağlıklısı. Ben 7 günlükken doktora götürdüğümde elinde eldiven vardı doktor çıkarttı artık eldiven yok dedi
22122020 Sungurhan doktor tırnakları sertleşince kesin ve eldiven takmayın demişti bende 20-25 gğnlükken çıkardm
Deletedmom5284 Sungurhan 2. ay bitene kadar çıkarmadım o zamana kadar birşey öğrenmesine gerek yok boşuna ağzını yüzünü çizmesin yavrum