kelebek97 Sungurhan 3. günümüzde tırnaklarını kesip çıkarttım elleri biraz uzun kızımın parmakları eldiven içinde bükülüyor😂
UrasEgeninAnnesi Sungurhan 2 aylıkken çıkardım. Bu süre zarfında da başında olduğum uyumadığı sürece takmıyordum.
Hll20 Sungurhan ilk 2 hafta taktm sonra doktorum ckar cocuk el kaslarni gelistirsin dedi. El ve ayaklar zaten soguk olur korkma dedi ckardm.
mamdamam30 Sungurhan bir aylıkken çıkarttım hava sıcak tı çünkü bide ellerini keşfetmesi için erken çıkarılmalı zaten
Eliffmomm Hiç takmadım tırnaklarını kestim düzenli kavrama yetisini geç kazanıyor eldiven kullanan bebekler
Arifcan Sungurhan ben cıkarttım 1 aylıkken dudagana taktı parmaganı agladı suanda 2 aylık hala takıyorum cunku trnaklarını kestıgım halde yüzünü cızıyo ve gözüne sokuyo parmaklarını sonra aglıyo bence 3 aylıkken falan cıkart
DeletedMom2893 Arifcan ama çıkartman lazım artık çünkü kavrama yetisini kazanmalı kaslarını geliştirmeli eldiven içinde parmaklarını oynatamaz.
MasalsMommy Arifcan 2. Ayında elleriyle oynamaya başlayıp keşfetmeye başlıyorlar kuzum yavaştan, çıkart bence artık
Toprakruzgar Sungurhan 20 günlüktü çıkardım 20 günde anne ve kaynana söylemesinden bezdiğim için taktım🙄
Nazlidk Sungurhan 2 aylikken çıkardık biz. Doktorlar 2 aylik bebekler artik takmamali diyorlar cunku ellerini kesfetmeye basliyor ve herseye dokunmaya calisiyor.
busrasilra14 Sungurhan hic takmadim canim ben kendini uyandirmiyorsa ve cizmiyorsa takilmasi taraftari degilim
Melek232020 Sungurhan Bir aylıkken çıkardım ben ama zaten o bir aya kadarda eli içinde pek durmazdı.😅Ellerini keşfetmeleri için çok uzun süre tutmamak gerekir diye biliyorum.🤲🏻